Nihao Marit & Dietrix! - Reisverslag uit Wuhan, China van Leander Veer - WaarBenJij.nu Nihao Marit & Dietrix! - Reisverslag uit Wuhan, China van Leander Veer - WaarBenJij.nu

Nihao Marit & Dietrix!

Door: Leander van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Leander

24 November 2014 | China, Wuhan

Huh? 2 blogs in 1 dag?! JA! Deze is gericht aan twee personen: Marit en Dietrix!

Wat ben ik blij dat jullie mij komen opzoeken in het verre China! Ik leef er helemaal naar toe en ik kan niet wachten om jullie mijn leef omgeving te laten zien. Los van Wuhan zullen we natuurlijk ook wat sight-seeing gaan doen in andere steden! IK KAN NIET WACHTEN!

Marit komt op 24 December aan en zal 2 Januari weer vertrekken!
Dietrix komt op 9 Januari aan en zal samen met mij terugvliegen op 24 Januari!

Ik wil jullie nu alvast bedanken voor deze cadeaus! En dat terwijl ik mijn schoen niet eens gezet had! Ik kijk uit naar jullie komst. Het word hoe dan ook onvergetelijk!

Jullie zijn toppers!

  • 24 November 2014 - 20:21

    Dietrix:

    Ik kijk er naar uit!!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leander

Moon hill!

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1055
Totaal aantal bezoekers 3518

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 24 Januari 2015

Studeren in Wuhan, China

Landen bezocht: